Våga vägra vassen!

0kommentarer

Då Fanny tyvärr inte kunde gå på Deadball med mig idag valde jag att hoppa över det också. Kändes inte så lockande att gå på ett helt nytt pass där man tydligen ska vara två och två och då få köra med någon helt främmande person. Med min tur hade det väl blivit med någon stor muskelknutte som hade kastat bollen till mig i 180 km/h typ. Nej, tur jag avstod. Vi provar igen nästa vecka.
 
Istället för att lata mig hela kvällen gick jag och bokade tvättstuga och sedan gav jag mig ut på en liten eftermiddagslöprunda. Blev verkligen inte långt men jag är stolt över mig själv att jag inte bara lade mig i soffan och slappade utan faktiskt släpade mitt arsle ut i spåret. Första gången för i år så även där blev jag lite extra stolt över mig själv. Hurra för mig!
 
 
Tog lite av det som fanns i kylen och slängde ihop till en härlig blandning. Go'middag!

Kommentera

Publiceras ej