Tuesday off

0kommentarer

Härliga tisdag! Schemafri dag resulterade i bodypump och ett försök med en ny maträtt. Träningen kunde ha gått bättre, kände mig inte så stark idag men jag tog mig igenom passet utan att ge upp så jag kan ändå känna mig nöjd. Var glad att det var en bra ledare idag annars hade jag nog inte pallat allt. Önskar ändå att motivationen hade infunnit sig till max innan träningen började men men, som sagt så var jag där och körde och det är bättre än att bara slappa hemma i soffan :)
Maten blev en succé, riktigt gott var det! Pestokyckling med purjolök och wokade grönsaker till det. Är rätt roligt att laga mat och testa nya maträtter när jag känner att jag har tid och det har jag haft idag. Ofta blir det bara stressigt när man ska laga på kvällarna och inte har orken till det men idag var det kul.
 
 
Yummie for my tummy

Kommentera

Publiceras ej