Snabb leverans - stort like!

0kommentarer

Fick sms mitt på dagen idag att jag hade ett paket från Posten att hämta ut. Redan! Det gick verkligen fort, mindre än 48 timmar tog det. Härligt, älskar när leveranser går snabbt och är helt utan krångel. Tack snälla :)
 
För övrigt har jag grym träningsvärk i magen idag från gårdagens ABSolution. Varje gång jag vrider mig åt något håll stramar det ordentligt i höger/vänster sida. Men får försöka se det positiva med träningsvärken - jag tog tydligen ut mig ordentligt igår och tränade muskler jag inte brukar. Är dock nervös att det kommer bli ett problem på träningen ikväll men ska försöka att tänka positivt. Ska prova Deadball för första gången tillsammans med Fanny. Verkar vara riktigt roligt så håll tummarna!
 
Riktigt tjusigt med rosa, tycker vi mycket om!
De slängde även med ett par gratis Fitnessnudlar, undrar hur pass bra de är?

Kommentera

Publiceras ej