Sista lektionen är förbi...

0kommentarer

...så nästa vecka dra praktiken igång. Lite spännande, lite nervöst, lite roligt - lite blandade känslor med andra ord. Får hoppas att man har lärt sig något under det senaste året så det inte börjar med att man sitter där och ser ut som ett stort frågetecken. För er som har missat så kommer jag ha praktik i 7 veckor på Grant Thornton, ligger på Sveavägen vid Hötorget, så där kommer ni hitta mig mellan 8-17 varje vardag. Trevligt trevlig!
 
Hade redovisning av vårt projektarbete idag. Ett arbete som vi har pysslat med i närmare bestämt fyra månader. Känns konstigt att det är över nu, det känns liksom lite tomt, som att det fattas något. När jag kom hem för en liten stund sedan så tänkte jag "jahapp, då har jag ingenting att plugga på". Skön känsla förstås men samtidigt konstigt då vi har haft projektarbetet hängande över oss så länge. Redovisningen gick bra, jag var urtjusig i min kostym och i mina svarta klackar. Kommentarer som "oj, oj!" och "nämen, så stilig du var då!" haglade över mig när folk klev in i klassrummet. Det tar jag som ett bra betyg :)
 
Bara drygt tre timmar kvar tills dagens träning - deadball. Älskade det förra veckan och hoppas på samma känsla efter dagens pass. Det kommer oavsett hur det blir vara bättre än gårdagens träning. Pilatesball. Fy fan. Prova aldrig det om ni inte gillar lugn, harmoni och konstiga kroppsövningar. Det var verkligen ingenting för mig. Jag behöver ta i och svettas för att känna att jag har tränat, inte ligga ner på golvet med benen i någon konstig position och rulla en boll fram och tillbaka. Blev knappt varm i kroppen och inte känns det någonting idag heller att jag har tränat. Pilatesball är säkert bra för många andra men verkligen inte my cup of tea, so to speak.
 
 
Gårkvällen bjöd på mysig t-tisdag hos Carro med finaste handbollsbrudarna <3

Kommentera

Publiceras ej