Deadball - "namnet är spot on!"

0kommentarer

Jag är heeeelt slut! Riktigt j*vla slut! Tog ut mig till max på passet idag. Provade deadball med Carro för första gången någonsin och jag kan ju säga, trots att jag är så trött som jag är nu, att det kommer garanterat bli fler gånger. Hur kul som helst! Vi bokade in nästa vecka direkt efter att vi gått från gymmet. Så nu är det bara till att vänta på träningsvärken som troligtvis dyker upp om en sisådär 24 timmar. Eller... den kanske dyker upp redan ikväll då jag hade träningsvärkskänningar idag från gårdagens bodypump. Äsch, jag ska inte klaga. Träningsvärk är ju ändå ett sorts bevis på att jag faktiskt tog i på träningen.
 
För övrigt så var dagens lektion i skolan otroligt givande och gav mig väldigt mycket än det har gjort på länge. Förlåt, jag låter lite negativ men idag hade vi en gästföreläsare från Göteborg och hon kunde verkligen sin grej, hon visste vad hon snackade om. Dessutom var hon ganska rolig och berättade att hon gillar att glida in på sidospår och tro mig, det gjorde hon x antal gånger. Det gjorde ingenting eftersom det var kul att lyssna då det var rätt intressant men ja, sammanfattningsvis så var det en bra dag allt som allt.
 
 
Jordgubbar är min drog just nu, can't get enough!
 
Tycker mig kunna se liiite spår av muskler..?

Kommentera

Publiceras ej