Back to business

0kommentarer

Då har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga; back to blogging! Har varit rätt skönt att hålla sig borta från dagliga uppdateringar ett tag men nu kliar det i fingrarna igen att få skriva några rader när känslan infinner sig. Får se hur länge jag klarar av att blogga den här gången innan det behövs ett litet break men nu kör vi på EllenStyle!

Tilläggas ska att jag har börjat köra FitnessFighten-programmet igen. Inte all the way, klarar inte av att vara så extrempetig med maten - man måste få unna sig onyttigheter ibland! Men själva träningsprogrammet kör jag på, är inne på dag 3. Tanken är inte att jag ska träna varje dag och jag ska inte heller bara köra det här programmet utan jag blandar med lite olika pass på SATS också men när jag ska köra själv ska jag fortsätta där jag slutade senast, alltså blir nästa gång "dag 4".
 
Dagens träning blev "dag 3"; blandad mix av kondition och styrka.
Btw - jag älskar mina nya träningsbyxor från Nike! Sitter som en smäck och är otroligt sköna :)

Kommentera

Publiceras ej