World of shape - Fitnessfighten

0kommentarer

Nu har jag anmält mig till Fitnessfighten! För er som inte vet vad det är så är här en liten kort förklaring:
 
"Fitnessfighten är ett effektivt sätt för dig att snabbt komma igång och få resultat. Du tränar 1 timma per dag (styrketräning och kondition) varje dag i 30 dagar där du följer ett noga sammansatt kost- och träningsprogram som är anpassat för dig. Alla övningar kan du göra hemma eller på gymmet."
 
Nu tänker förmodligen en del av er att jag behöver väl inte gå ner i vikt? Svar: Nej, det behöver jag inte. Tro mig, jag är fullt medveten om att jag inte är tjock någonstans och inte ska gå ner i vikt. Det är inte det som det handlar om heller. Vad jag vill med detta är att "tighta till" lite här och där, man är ju kanske trots allt inte helt nöjd med hela kroppen ;) Saker som att forma armarna lite mer, försöka lyfta upp rumpan lite, minska på celluliter etc etc - det är sådant jag vill. Sedan vill jag också lära mig att äta rätt och vad det innebär då jag verkligen är helt lost på det området.
 
Så nu vill jag inte höra några klagomål tack, jag vill som sagt bara ta hand om min kropp med träning och nyttig mat. Gärna lite peppande ord, det säger jag aldrig nej till!
 

Kommentera

Publiceras ej