Weekend adventures

0kommentarer

Hade en riktigt rolig dag och kväll med Sandra i lördags! Först var det lunchdate på Bellmans och sedan fortsatte vi hem till henne och kissarna. Sååå söta! Önskar att jag också hade katt, men var sak har sin tid och plats så kanske kommer senare i livet, we'll have to wait and see..! Framåt kvällen rörde vi oss hem till Mirre i Ektorp och hade mysig hemmakväll med vin och snacks tillsammans med henne, hennes sambo Oscar och Alma och hennes kille Johan. Lite senare anslöt även Penny, kul :) Vi lekte Galenpanna vilket också var kul, riktigt svårt dock. Vann inte men kom inte heller sist - alltid något.
 
Lunch at Bellmans
 

Mexes och Lindsey - hur söta som helst!
 

Outfit for the night
 

Gott vin, prova ;)
 

Kvällens värd
 

Penny och Sandra
 

Igår var jag och Ted ute i Flottsbro för att reka lite inför Teds kommande friluftsdag. Orientering står på schemat då så vi gick banan runt för att titta ut var kontrollerna ska placeras ut senare. Tog mycket längre tid än vad vi trodde så fick stressa lite på slutet för att hinna. Var ändå rätt mysig skogspromenad, och jag som inte ens gillar skogen. Vad har hänt med mig? Kanske är till det bättre att jag har ändrat mig angående skogsvistelser? Det var trots allt en helt okej promenad!
 

 

 

Ibland kan det vara lite knepigt att förstå kartan
 

Senare på eftermiddagen/kvällen hade Ted match och som den fotbollsfru jag är var jag självklart där och tittade. Tyvärr gick det inte lika bra den här gången utan det blev dessvärre en förlust. Det kan inte alltid gå som man vill, shit happens!
När vi var påväg hem efter matchen var det broöppning. Såklart skulle vi drabbas av det också. Det stora problemet var dock att bron hade fastnat vilket gjorde att vi efter 10 minuter gav upp väntan och bestämde oss för att gå ner till Hammarby Sjöstad och ta tvärbanan till Gullmarsplan. Sagt och gjort, vi tog vårt pick och pack och började promenaden. Var ändå en rätt skön septemberkväll så kan inte påstå att jag var på alltför dåligt humör. Hungrig var jag däremot så lite synd att vi inte var hemma förrän 40 minuter senare än planerat. Men men, man kan inte få allt här i världen!
 
Bilarna kunde vända vilket många också gjorde, men bussarna hade dessvärre inte samma möjlighet
 
 

Kommentera

Publiceras ej