Tiiiiiisdag

0kommentarer

Kan inte påstå att jag har njutit till fullo av mina lediga dagar för i längden är det rätt tråkigt att inte ha något att göra. Men igår var första dagen på länge som jag faktiskt hade någonting planerat.
 
Åkte med Carro och Tilda för att lämna in deras bil på service och under tiden hade vi lite qualitytime i Bromma Blocks. Mycket god mat och blev faktiskt lite shopping. Jag vet, jag vet, jag ska inte shoppa, men jag hittade en vinterjacka - redan! Föll pladask. Riktigt fin, mysig, mörkblå dunjacka och priset var verkligen överkomligt. Hade dessutom presentkort så behövde "bara" betala 700 kr. Vilket faktiskt är bra mycket bättre än den jackan jag hade spanat på innan (4000 kr...). Så kändes ändå som ett kap!
 
Tyvärr regnade det större delen av dagen, vilket alltid är lika trist. Tur att vi var inomhus mest! Men det värsta var ändå när vi hade hämtat bilen och var påväg hem, då var det något som inte riktigt stämde så vi fick köra till sidan och undersöka saken. Det blev ett litet äventyr i Ulvsunda helt enkelt då bilen behövde vila ett tag. Jag, Carro och Tilda tänkte ta en promenad (och höll såklart tummarna att det inte skulle börja regna igen!) men vi hade tur för där vi hade ställt oss låg en grill, så där höll vi till en timme och åt lite middag. Tur i oturen kan man verkligen säga.
 
 
 


 
Senare på kvällen var det pannkaksdags hemma hos Carro (inte samma Carro som nyss) tillsammans med Sara, Maria, Linn, Sophie och Elin. Carro stekte pannkakor i - tro det eller ej - två timmar!  Att hon orkade, stor eloge! Men hur goda var de inte?! Mums :)
 


Kommentera

Publiceras ej