Senaste dagarna...

0kommentarer

Har helt glömt bort att jag har en liten blogg som väntar på att bli uppdaterad. Herregud, skäms och förlåt! Har i och för sig inte hänt så mycket senaste dagarna.. Var i skolan igår och var totalt sänkt när jag kom hem. Blir lätt så när jag inte är van ännu att sitta i skolbänken mellan 9 och 16 och bara ta in information. Hoppas att det blir lättare med tiden!
 
I tisdags var jag och tränade på morgonen, kände för att dansa lite så fick bli ett danspass. Var mycket jobbigare än jag trodde, svettades floder och var verkligen helt slutkörd efteråt. Skönt, tycker om när träningen bli så utmanande :)
 
Senare på eftermiddagen träffade jag söta Martina för en fika. Alltid lika mysigt att träffa henne! Så dåligt av oss egentligen att vi inte ses oftare än vad vi gör så vi bor ca 10 minuter ifrån varandra!
 
 
Ikväll (om man nu kan kalla kl 18 kväll?) ska jag gå på Ciccis afrodans-pass på Planet Fitness, där hon för övrigt jobbar. Är lite nervös faktiskt, måste ju visa mig från min bästa sida då det är en kompis som kör. Måste dessutom faktiskt försöka allt ordentligt, men det är bra förstås :) Ska i alla fall bli riktigt roligt att se hur hon är som ledare!
 
 
Nu - back to school!

Kommentera

Publiceras ej