Quick update

0kommentarer

För att låta lite negativ, men fy faaasiken vad tråkigt väder det är idag! Hade tänkt ge löpträningen en till chans imorse men det fanns ju inget som fick mig att vilja göra det när jag vaknade och såg vädret. Så får skjuta på det lite till helt enkelt.

För att muntra upp mig lite så tog jag förmiddagen till att ta hand om mig själv lite så jag tog en lång dusch, plockade ögonbrynen, sminkade mig lite noggrannare än vanligt, valde kläder med omsorg (det är ju ändå fredag = fredagsfin!) och annat tjejgöra.
 
Tur är också att jag har underbara vänner som vill ta sig tid att träffa mig trots att regnet smattrar utanför fönstret. Blev en lunchdate med Fanny på Lilla Capri. Liten mysig restaurang på Hantverkargatan, prisvärt alla gånger. Kanske inte världens bästa ställe men jag skulle absolut gå tillbaka igen, maten var riktigt god.
 
 


 
Ska för övrigt bli riktigt kul ikväll då vi ska fira lilla Limpan som har fyllt 24 vuxna år. Först restaurang på Blekingegatan och sedan vidare ut för att göra stan osäker. Helt underbart att det är så många som lyckades ta sig tid att hänga med, tror vi är 15 stycken. Bästa vännerna i världen, läääängtar!!!

Kommentera

Publiceras ej