Min helg

0kommentarer

Har haft en riktigt mysig helg. I lördags morse tvättade jag lite, synd egentligen att behöva låta en lördagsmorgon gå åt till sådant men har man inte alltid tid i veckorna så blir det så. Efter det skulle jag åkt och tittat på Teds fotbollsmatch men den blev tyvärr inställd p.g.a. sönderregnad plan. Synd! Framför allt när det var på en lördag kl 14 vilket aldrig händer annars, är alltid söndageftermiddagar. Men men, nu blev det som det blev. Vi drog ut en runda på stan istället och hittade lite fina kläder - både jag och Ted.
Senare på kvällen kom Sara och Fredrik hit på middag och spelkväll. Blev charader för hela slanten och tyvärr var jag alldeles för inne i lekarna för att komma ihåg att fota. Så har dessvärre inga fina bilder att visa. Väldigt trist då vi såg fantastiskt roliga ut större delen av tiden. Hur kul som helst!
 
Igår var jag, Ted och Bobby på Andreas innebandymatch. Var en träningsmatch så betydde egentligen ingenting men de vann ändå, alltid kul att vinna. Kul också att han spelar i Duvbo för då har vi bara tio minuters åkväg till hemmamatcherna som börjar snart. Kommer kunna se mycket innebandy, sportnörd som man är.
 
Var även bjudna på middag hos morbror Christer då kusin Linnea hade fyllt 12 tidigare i veckan. Blev grillat, mums! Spenderade större delen med att spela mobilspel mot Christer, Frida och mamma (som även hon har joinat iPhone-träsket!). Kono och SongPop - riktigt roliga spel faktiskt. Hur nördigt lät inte det? Nåja, vi hade kul!
 

Första omgången gick mycket bra, behövde skryta lite ;)
 
Idag har jag hunnit med att handla mat för hela veckan och en liten sväng på gymmet också. Medelgympapasset som jag var på var sådär, tyckte inte om ledaren så mycket och låtarna var konstiga och passade inte riktigt med rörelserna hon gjorde. Så kommer förmodligen inte gå på hennes pass igen. Tog ändå igen lite "förlorad" tid i mitt tyckte och sprang intervaller på löpbandet istället. Blev heeeeeelt slut! Riktigt skönt att ta ut sig så mycket.
 

 

I väntan på bussen - tyckte jag förtjänade detta då jag hade tränat på morgonen och hade väldigt tunga kassar att släpa på ;)

Kommentera

Publiceras ej