Hello Tuesday!

1kommentarer

Så roligt att det är några stycken som faktiskt har sagt att de vilfl följa min utveckling i Fitnessfighten. Blir jätteglad att folk engagerar sig :) Lovar inte att det kommer hända mirakel med mig men vi får se hur allt artar sig! Vi är några stycken som ska göra det här så vi har faktiskt startat en egen blogg för att skriva av sig om dagsform, dela med sig av tips osv. Kolla gärna in den här sen oxå.
 
 
Eftersom jag gick upp frivilligt (!) 07.30 imorse har jag hunnit med en hel del plugg. Upptäckte nämligen igårkväll att vi ska ha läst typ 250 sidor tills på torsdag inför nya kursen som börjar då - arbetsrätt. Svårt som tusan, hänger inte riktigt med men jag antar att det klarnar lite mer på torsdag när läraren förhoppningsvis förklarar för oss.
 
Var och lunchade med Ellen, länge sen vi sågs så det var riktigt kul att catcha up lite grann! Skulle egentligen gått till Vigårda i Mood-gallerian men det var på riktigt 15 meters kö till disken så vi skippade det och valde ett säkert kort istället; Fridays. De har äntligen skippat sommarmenyerna och är tillbaka till lunchmenyer, alltså lite billigare priser än på kvällarna. 98 kronor för en stor hamburgare och läsk tycker jag är helt okej med tanke på hur goda hamburgare de gör!
 
Efter det gick jag förbi Gina Tricot en sväng för att köpa en mössa och en halsduk som matchar, och som dessutom går bra att färgkombinera med min nya mörkblå jacka. Hittade en krämfärgad mössa och matchande halsduk så jag är hur nöjd som helst! "Råkade" även gå förbi smyckena och hittade ett superfint halsband som jag bara inte kunde låta bli att köpa så blev det också.
De hade även fått in superfina armband med stjärntecken på för en billig peng så tyckte att jag kunde ge mig själv en liten fin present. Först när jag köpte det trodde jag att det var ett halsband men jag hade nog fel för kedjan var alldeles för kort för det. Så är nog ett armband. Har inte öppnat förpackningen än men strunt samma, det är riktigt fint så det spelar ingen roll vad det är :)
 
 
 
 
Hade lite tid över igår och titta så fint jag lyckades göra :)
 

1 kommentarer

Pappa

25 Sep 2012 15:49

Så gick det med det shoppingförbudet

Svar: Tycker ändå att mössa och halsduk är någonting jag behöver ;)
Ellen Ida Andersson

Kommentera

Publiceras ej