Härligt Sickla!

0kommentarer

Ibland är jag lite konstig, det vet jag om, men igår var jag inte så konstig som jag tyckte till en början :)
Hade inget att göra igårkväll så jag åkte till Spånga IP och såg när Sicklas grabbar rent ut sagt spöade skiten ur Olympiacos, vinst med 7-2. Riktigt kul för nu är de klara för spel i div 5 nästa år också. Starkt jobbat eftersom de var nya nu till säsongen. Det var riktigt kallt, nästan så det är dags att ta till vinterjackan nästa gång men det känns lite deprimerande - då är sommaren verkligen över i sådant fall. Så den får hänga i garderoben ett tag till faktiskt. Men kul trots kylan, de spelade riktigt bra tycker jag, och framför allt kul med en vinst. Tjohooo!!
 
 
 
 
Idag var det riktigt segt i skolan, lärde mig mycket och det var intressant, men det kändes som om luften helt hade tagit slut i klassrummet. Så på rasten smög jag iväg och köpte en liten chokladbit. Tyckte att jag förtjänade det (trots att det är torsdag!) men kände ändå att det var okej då jag ska köra Fitness Fighten om ca 2 veckor. Mer om det när det närmar sig ;)
 

Kommentera

Publiceras ej