Härliga måndag?

0kommentarer

06.40-10.00 har jag tvättid idag. Därför vaknade jag rätt tidigt imorse (nähä?) för att göra iordning tvätten och sedan komma upp till lägenheten igen för att sova vidare lite. Riktigt underbar morgon att vakna till - blå himmel och myspys-väder.
 
Trodde att dagen skulle börja på allra bästa tänkbara sätt. Tji fick jag. Slog på datorn, kollade mailen och har fått från Apple ett otroooligt roligt mail;
 
Your Apple ID has been temporarily locked!
Somebody else just tried to sign in into your Apple account from another IP Address.
Please re-confirm your identity today or your account will be suspended due to concerns we have for the safety and integrity of the Apple Community.
 
Jättekul, eller hur?! Så jag klickade på länken som fanns nedanför, tror ni det funkade? Nej, såklart inte. Gick till Apple's hemsida och loggade in - inga problem. Stod inget felmeddelande om att det inte skulle fungera eller att det ska stängas av imorgon. Ringde till kundtjänst och de sa samma sak, det stod ingenting annorlunda eller konstigt. Så det jag kan göra är att hålla tummarna att ingenting händer imorgon och OM det nu skulle hända ska jag ringa tillbaka till dem så får de titta lite närmare på saken. Varför ska det hända mig? Jag som hade en så bra start på veckan får ett sådant här bakslag på en gång. Vilken lycka... Snälla, håll tummarna för min skull att ingenting händer med mitt Apple ID-konto!

Kommentera

Publiceras ej