Upp och ner, ner och upp...

0kommentarer

Tänk att det kan kännas så olika från dag till dag. I söndags kändes allt kanonbra och jag var supermotiverad, träningen gick som tidigare nämnt hur bra som helst och jag mådde toppen. Igår däremot var jag riktigt omotiverad att träna men gick ändå dit såklart. Det gick inte så bra på träningen även om jag gjorde allting, det var riktigt segt, och efteråt så kändes det inte så kul. Resten av dagen var lika seg den, hade inte ork till någonting, inte ens till att laga mat vilket jag annars brukar tycka är rätt så kul nu för tiden. Hade mycket att tänka på med plugg och annat så antar att det spelade in i det hela. Så gårdagen vill jag bara glömma och inte heller få tillbaka en så tråkig dag, tack!
 
Om jag däremot ska lyfta någonting positivt så måste det vara att jag fick ändan ur vagnen och köpte ett måttband, finally! Tänk att det skulle ta tre veckor för mig att göra det. Hade i alla fall tappat två cm till så nu är jag uppe i en total av sex cm på tre veckor. Just nu när jag är lite halvseg så känns det inte så mycket men om man ser till helheten är det ju superbra - sex cm i midjan på tre veckor! Heja mig! Det betyder att jag bara är två cm från mitt mål som jag satte upp i början och det känns inte helt omöjligt att klara av. Så håll tummarna :)
 
Ska försöka ha lite mer positiv inställning idag men det är så tungt just nu. Nästan allt jag kan tänka på är det jag inte får äta; godis, chips, pizza, juice och framför allt bröd med smör och ost! Det saknar jag nästan mest av allt! Bara 8 dagar kvar nu så kan jag återgå till att äta sånt igen, men jag lovar både er och mig själv att jag ska äta med måtta. Får inte bli som innan då jag kunde äta upp en hel påse chips på en kväll eller trycka i mig hur mycket godis som helst. Nu när jag har kämpat så hårt vill jag inte få tillbaka de där centimeterna igen. Så jag lovar att jag ska tänka på vad jag stoppar i mig hädan efter.
 
Förra sommaren i Ängelholm. Så glad som jag var här ska jag alltid försöka vara :)
(fast nu mer vältränad oxå!)

Kommentera

Publiceras ej