Träning redan avklarad så nu tar jag helg!

0kommentarer

Den här bruden har redan hunnit med dagens träning! Så skönt att träna på dagarna, det är bäst. Morgonen och kvällen också för den delen men just dagarna tycker jag är perfekt. I alla fall som jag känner nu, det där kan ju pendla fram och tillbaka.
 
Träning gick inte lika bra som igår men jäääklar vad jag tog i! Nya övningen för idag var armhävningar på tårna och jag har inte gjort det sedan jag fick problem med handlederna, vilket nog var 12 år sedan. Då har jag gjort mina armhävningar på knäna istället. Idag kände jag ändå att jag skulle ge det en chans och ja, det gick ju sådär... Orkade inte 15 stycken, herregud vad jag är svag! Dessutom fick jag ont i handlederna - såklart (nej, jag känner inte efter, ni som känner mig vet att jag har problem med det!). Så då gjorde jag resterande på knäna så jag gjorde det i alla fall och det tycker jag är det som räknas!
Ökade på farten på löpbandet och blev helt klart mycket mer trött än igår så det går framåt men kändes otroligt jobbigt. Svetten rann som bara den, vilken liten svettis jag har blivit. Har hört ett rykte om att ju mer man svettas desto mer vältränad är man? Kanske kan stämma om man jämför med hur jag svettades för två veckor sedan och nu.
 
Nu är det dags att göra lite lunch och sedan ta hand om lägenheten igen. Började städa köket imorse och har kommit en bra bit. Så skönt när det blir rent och fräscht runt omkring :)
 
Svettigt värre!
 
Mitt nya träningslinne från H&M, I'm in love! Bara 99 kr - vilket kap!

Kommentera

Publiceras ej