Slutet på v 4...

0kommentarer

Nu har äntligen vecka nr 4 gått mot sitt slut. Tänk att vi har hållit på med det här i 28 dagar nu, helt stört vad duktiga och disciplinerade vi har varit! Är 2 dagar kvar vilket inte känns som så mycket och i nuläget känns det nästan som om det är över. Då är det dags att återgå till vardagen igen och äta lite onyttigt ;) Nej, jag lovar att jag verkligen ska tänka på vad jag stoppar i mig i fortsättningen (förutom på helgerna då det nog kommer slinka ner en och annan godisbit) och träna minst 3 ggr/vecka. Tror verkligen att jag kommer klara det bra! Ska se framåt och tänka på hur grymt snygg jag kommer vara till nästa sommar - akta er för den hetaste bruden på stranden då, haha!
 
Tog mina "efter-bilder" imorse då jag inte kommer ha möjlighet att göra det imorgon eller på tisdag (man kan lägga upp det redan imorgon såg jag, så tyckte det kändes okej att ta dem idag då jag inte kommer ändra mig så mkt tills imorgon). När jag först tittade på dem tyckte jag inte att det hade hänt så mycket och jag blev lite besviken. Men så plockade jag fram mina bilder som jag tog innan vi drog igång och jämförde och jag brast ut i gapskratt! Det var helt otroligt att jag faktiskt såg ut sådär innan plus att jag inte tyckte att jag såg någon skillnad först visade sig ju bara vara ett skämt. -8 cm i midjan som jag mätte upp för en liten stund sedan syns verkligen! Tänkte nog lägga upp bilderna här senare i veckan när det har passerat slutdatum men jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv vad jag har åstadkommit. Låter som om det är världens största grej jag har gjort och i praktiken är det inte det; jag har bara tränat mycket och ändrat kosten. Men mentalt känns det mycket större än så faktiskt.
 
Nu blir det Solsidan och sedan lite Beck - myskväll i soffan med andra ord.
 
Yeeeey, nya träningsstrumpor!
 
Älskar att det sändes handboll på TV på gymmet idag!
 
Grymt nöjd tjej som har orkat hålla det här i 4 veckor nu :)

Kommentera

Publiceras ej