O-M-G!

0kommentarer

Idag var helt klart jobbigast hittills. Det börjar kännas i musklerna nu att man har tagit ut sig ordentligt tre dagar i rad. Det som var mest synd var att jag inte orkade springa alla 10 minuter i sträck på löpbandet (cardio nr 2), så körde tuffa intervaller istället. Kändes otroligt mycket det också och huvudsaken är väl att man rör på sig högpuls-tempo, vilket jag definitivt gjorde! Är dock lite besviken på mig själv att jag inte lyckades pusha mig själv, tror att jag hade behövt ha någon som stod bredvid mig och skrek på mig. Men men, jag gjorde ju som sagt någonting riktigt jobbigt och det tycker jag är en liten bragd i sig!
Vi var på Sats Medborgarplatsen, tvivlar på att jag kommer gå tillbaka dit när det är "rusningstid", alltså runt 18-snåret. Det var så mycket folk så luften vid löpbandet blev riktigt dålig. Kanske därför jag hade problem med löpningen idag?
 
Samma program idag som dag 1 och dag 2 så imorgon hoppas jag verkligen på lite nya övningar. Det är förstås superbra att ha lärt sig övningarna nu så man inte behöver stanna lika mycket mellan för att läsa vad som ska göras, men liiite mer variation skadar ju inte. Så håll tummarna :)
 
 
Just det, jag mår mycket mycket bättre idag! Inget illamående alls. Var nog kroppen som försökte ställa om sig till min nya livsstil bara..!

Kommentera

Publiceras ej