Lilla duktiga jag

0kommentarer

Idag tänker jag berömma mig själv, just det! Har hunnit med huuuur mycket som helst, förstår inte vilken energi jag måste ha fått. Tack World of Shape ;)
Gick upp kl 07.00 och åt frukost, sedan stack jag till gymmet för att köra dagens pass. Gick riktigt bra, tungt som tusan (som vanligt) men kändes bra i kroppen efteråt. Träningsvärken från i förrgår har börjat släppa nu så är lite skönare att träna igen. Efter träningen var det hem och snabbduscha för att sen gå ner till tvättstugan och påbörja veckans tvätt. Resten av dagen har jag hunnit med att skriva klart både CV och personligt brev till utbildningen som ska skickas till praktikplatser senare, och läst i arbetsrättsboken. Inte lusläst allt men ändå tagit mig igenom det mesta och det tycker jag räcker! Dessutom har jag hunnit laga mat och har inte heller glömt bort att äta mina mellanmål.
 
Hur grym är jag inte?! Och klockan är inte ens halv sex!
(Ibland måste man få berömma sig själv)
 
Kommer däremot ha en urtrist kväll... Ensam hemma och inte någonting att göra. Eller, jo, egentligen borde jag kanske städa lite men börjar känna i kroppen att jag har varit igång hela dagen sååå det blir nog inte riktigt så. Blir nog till att slänga på en film senare efter middagen och somna i soffan, låter helt okej faktiskt.
 
Mmmm, arbetsrätt..! Det här har jag läst idag..
 
Lite trött efter dagens arbete
 

Kommentera

Publiceras ej