Kämpa på, kämpa på!

1kommentarer

Idag har varit en tuff dag. Vaknade på lite fel sida så hade inte humöret uppe under förmiddagen, och det gjorde det inte bättre av att ha en heldag med arbetsrätt. Tack och lov var det mesta rätt intressant så jag lyckades överleva hela skoldagen. Var så trött när jag kom hem att jag egentligen inte orkade gå och träna, orkade inte heller laga mat eller knappt äta mellis...
Men jag tog tag i mitt lata arsle och gick ner till gymmet, körde skiten ur mig (bokstavligt talat), gick förbi Ica Maxi på hemvägen och handlade och gjorde sedan mat när jag kom hem. Hur gott som helst blev det, var verkligen hungrig. Åt upp på 10 minuter, det är riktigt snabbt för att vara mig! Jag brukar alltid äta långsammast av alla, men inte idag tydligen!
 
Nu sitter jag här och är helt slut i kroppen men tänker att "fasiken Ellen, du klarade det idag också, du är så stark! Fortsätt kämpa, nu har mer än hälften gått och det har gått över förväntan. Tänk vilka resultat du kommer ha när månaden är slut. Don't give up, keep fighting!". Det gäller att peppa sig själv när man är helt slut/nere/trött/förbannad etc. Så jag försöker tänka positivt och det går rätt så bra det också.
 
Nu - dags att börja göra sig iordning för sängen.
 
Natti natti!
 
Middag, mums!
 
 
Just det, jag köpte biljetter till mig och mina söta systrar idag till premiären av Twilight - Breaking Dawn part 2 den 14 november. Så kul! Ja, jag är lite halvnördig när det kommer till Twilight-filmerna men eftersom det har varit så stor vampyryra senaste tiden så känner jag att jag inte behöver skämmas ;)
 

1 kommentarer

Frida

18 Oct 2012 16:19

Haha men Ellen! Hur sjutton gör man när man kör skiten ut sig bokstavligt talat? Vill jag ens veta?! ;)

Svar: Hahaha nej oj, jag tänkte inte på hur det kunde tolkas! Hahahha :)
Ellen Ida Andersson

Kommentera

Publiceras ej