Jag ska döda min hals!

0kommentarer

Igår var jag alldeles för trött för att skriva någonting. Förlåt mig, inte helt okej! Så jag tänkte bara skriva lite kort nu istället om hur det gick igår.
 
Det gick superbra på träningen, trots att jag var själv! Hade hur mycket energi som helst och orkade springa båda cardiopassen på löpband utan problem. Måste nog öka lite i fart nu för det var inte lika jobbigt igår som det var när jag började för 10 dagar sedan. Alltid någonting positivt förstås!
Däremot någonting som inte är positivt (om det är okej att gnälla?) är att jag hade ont i halsen igårkväll - igen. Herregud, ska det aldrig sluta det här? Ja, min kropp kanske säger ifrån att jag ska vila, men jag väljer just nu att inte riktigt lyssna på kroppen. Inte förrän det gör så ont att jag inte ens kan gapa, då lovar jag att jag ska besöka farbror doktorn. Jag förstår bara inte, jag mår hur bra som helst på dagarna men sen på kvällen kommer det där förbaskade onda i halsen smygande och förstör mina nätter. Sen på morgonen känns det mer okej och under dagen försvinner det. Sådär håller det på och har gjort de senaste 5 dagarna. Fattar ingenting, kan det inte bara försvinna helt? Får väl inte springa idag kanske då utan cykla eller köra crosstrainer istället så jag inte ger kroppen för mycket påfrestningar.
 
Om två timmar kör vi igen, jag och Carro. Önska oss lycka till!
 
Förresten, nu är det dag 11 vilket innebär att vi igår gjorde klart en tredjedel av hela alltet! Tjohooo!!!
 
Let's do this!
 
 
 Underbar kvällsunderhållning...
 
...när man är så trött att man knappt orkar släpa sig till duschen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej