Ingen rolig dag idag...

0kommentarer

Det är så otroligt kul att vakna upp med både lite halsont och värk i vänster öra. Jippie!!! Känner ni av sarkasmen? Jag fattar inte när jag ska få vara 100% frisk, är det så mycket begärt att få vara det under bara den här månaden när Fitnessfighten är? Nu är halsen bra igen så det var nog bara "morgonont" men örat värker fortfarande. Inte lika illa som det gjorde under natten, då kunde jag knappt sova p.g.a. att det gjorde så ont. Nu känns det när jag gäspar eller nyser och lite grann då och då. Så det är en klar förbättring jämfört med inatt/imorse men inte helt bra. Därför blir det kvällsträning idag igen så det kanske hinner försvinna.
 
Tänk att gå från det humöret jag var på igårkväll till det jag är nu. Att det kan svänga så fort. Trist, men sant. Eftersom det är som det är med min kropp just nu så har jag ingen ork till att göra någonting annat idag. Borde både plugga och städa i hela lägenheten (ser verkligen för j*vligt ut!) men hur kul är det att tvinga sig till att göra det..? Tror att jag kommer orka plugga lite grann i alla fall vilket är positivt men ja, vi får väl se. Har ett tandläkarbesök att se fram emot i eftermiddag dessutom som förstör dagen lite grann. Usch, hatar tandläkaren, tur att det bara är en koll så man kan förbereda sig lite bättre om de skulle hitta något fel.
 
Nej, blä, usch vad negativ jag var nu! Men man måste få ha lite sådana dagar ibland, annars är det någonting fel om man går runt och är glad konstant. Tur i oturen är att träningen inte behöver lida överdrivet mycket då det gick bra att springa igår, alltså borde det göra det igen. Dessutom är det faktiskt roligt att träna så längtar faktiskt lite varje dag tills det är dags :)

Kommentera

Publiceras ej