I'm alright!

0kommentarer

Det onda i halsen släppte lite grann under dagen, tur det, för då kunde jag träna ändå. Körde inte riktigt lika hårt på cardiodelarna, utan började med 40 min powerwalk istället och fortsatte sedan med all styrka på en gång. Funkade lika bra tyckte jag, dock var det jobbigare idag - träningsvärken i rumpa och ljumskar gjorde sig rätt bra påmind!
 
Var dessutom första dagen jag tränade själv utan Carro och det kändes lite konstigt att inte ha någon att titta på mittemot när man gjorde övningarna. Ingen som var där och peppade en och inte heller någon som man kunde gnälla med ihop åt allt det jobbiga. Är så mycket roligare att träna ihop tycker jag, i alla fall i det här fallet. Handlar det om löpträning springer jag mycket hellre själv så jag inte riktigt orkar med att prata samtidigt som jag springer plus att jag fortfarande är fast i det här att det är lite pinsamt att flåsa när man börjar bli trött. Kanske växer ifrån det någon gång, tvivlar på det men den som lever får se!
 
 
Mina nya leksaker :)

Kommentera

Publiceras ej