Fredagkväll i ensamhet

0kommentarer

Ääääntligen helg igen! Men framförallt - höstlooooov!!! Enorm lycka! Måste förvisso plugga på lovet ändå men så skönt att inte behöva gå till skolan. Tänk att få ha den här lyxen fast man är vuxen, helt underbart!
 
Träningen idag gick superbra, jämfört med gårdagen som gick... ja, vi kan väl censura och säga att det inte gick så vidare värst bra. Idag körde jag både löpning och snabba intervaller, kände att jag ville variera mig lite i min konditionsträning. Kul, men grymt jobbigt. Kände mig extra lätt idag av någon anledning så ibland var det som att jag nästan flög fram på löpbandet. Väntar och ser tills imorgon ifall jag har extra mycket träningvärk, risken är rätt så stor.
 
Har precis kommit hem efter en mysig fika/middag med fancy Fanny ;) haha! Den här dumma Fitnessfighten har tagit upp all min fritid så har knappt hunnit göra annat än att träna, äta och plugga. Det har gjort att jag tyvärr har försummat mina vänner lite grann men nu är det ju strax över så äntligen dags att ta igen förlorad tid. Hur mysigt som helst var det i alla fall! Efter Fitnessfighten blir det dags att återgå till att köra lite pass igen så vi bokade in två stycken redan nu, ska bli så kul! <3
 
Denna kväll blir till att spendera ensam då käre sambo är på AW med jobbet. Får nästan räkna med att det blir en spontanutgång och att han kraschar in i sängen nångång runt 3-snåret. Men ensamhet kan vara mysigt också så jag klagar inte. Tänkte nog göra mig en varm kopp té, slå på en bra rulle och bara myyyyyyysa!
 
Sovmorgon imorse, underbart skönt!
 
Lite senare var det skoldags (blev en riktigt flummig dag full med skratt, märktes att det var fredag!)
 
Hard work, work - svett, blod och tårar..!

Kommentera

Publiceras ej