Första träningen

0kommentarer

Dags att summera första träningen!
 
Gick faktiskt riktigt bra, utöver förväntan. Vet inte om jag tog i för mycket, det lär jag märka imorgon. Men känns som att träningspassen är upplagda rätt bra för att vi ska orka göra det varje dag. Värsta var helt klart plankan 2 x 45 sekunder. Låter lätt som en plätt men när man redan har gjort en del saker innan och sedan ska ta sig an den, det är då man märker att man verkligen lever! Mina armar skakade redan efter 20 sekunder, hur bra tränad är jag på en skala..?
När det kommer till styrkeövningarna ska man göra dem 2 x 15, och det är lagom nog med tanke på att man gör en del övningar.
 
Men en stor klapp på axeln till både mig och Carro för att vi genomförde allting till punkt och pricka utan undantag. Imorgon kör vi igen, får se ifall det är några nya övningar då!
 
Cardio 10 min (körde löpband)
 
Pull over
Knäböj
Statisk planka
 
Cardio 10 min (körde crosstrainer)
 
Lateral raise
Höftlyft
Reversed crunch
 
Triceps press
Bred knäböj
Crunch
 
Det blir alltså en hel del träning! Men det är kuuuul!!!!
 
Fotade ingenting på träningen så tog en bild från World of Shape's hemsida

Kommentera

Publiceras ej