Fitnessfighten - första dagen

0kommentarer

Äntligen har vi dragit igång - Fitnessfighten! Kommer bli så kul att se hur det går för oss, hur mycket vi ändrar oss :) 30 dagar går nog rätt så fort, hoppas jag i alla fall.
Det som kommer bli garanterat den svåraste delen (i alla fall till en början) är maten. Åt ungefär samma frukost imorse som jag brukar men lite större mängd och jag blev så mätt att jag nästan kände att jag behövde spy. Kanske hade en dålig morgon bara men orkar inte ha det så varje morgon. Efter tre timmar var det dags för första mellanmålet och då var jag inte ens hungrig men bara att trycka i sig. Tyvärr behövde jag rucka lite på lunchen så den blev en timme senare än planerat. Är hur mätt som helst nu och jag åt klart för en halvtimme sen. Oj, oj, oj, mycket mat blir det! Kommer nog kännas bättre när jag har kommit igång med själva träningen också.
 
Om en timme drar jag till Sickla för att möta Carro och köra vårt första Fitnessfighten-pass, önska oss lycka till! Glöm inte heller att spana in vår gemensamma blogg nu under den här månaden, klicka här :)
 
 
Min fina matvåg som jag köpte igår :)
 
Första lunchen - ser ni hur mycket mat det är? Hela tallriken full!

Kommentera

Publiceras ej