En till sådan där "ledig" dag

0kommentarer

Nu får det räcka med allt runtflängande för idag. Jag har redan hunnit med att träna, handla mat, åka till Junkervägen för att hämta lite saker och sedan tillbaka igen. Klockan är bara halv tre, hur snabb är inte jag? Låter inte som om det är mycket att göra men det tar ca en timme enkel väg till mor och far, alltså blir det lite tid på bussen. Stressade inte utan stannade kvar och åt lunch som jag så smart hade tagit med mig. Ibland är det bra att ha tänkt till före och inte bara vara efterklok ;)
 
Träningen gick verkligen super idag! Hade jättemycket krafter att ta ut och ingen träningsvärk heller så jag kunde ta i massor. Hade lite problem igår med en ny benövning men den lyckades jag få till idag med hjälp av TRX-banden (heter det så?). Stört jobbigt övning, kommer verkligen känna att jag har en rumpa ikväll. Oj, oj, oj!
 
Jaha, jaha, what to do, what to do... Borde plugga lite till men behöver också städa, vilket jag inte gjorde igår. Vad ska jag göra? Till att börja med blir det nog lite mysstund i soffan med en kopp té, lite chillaxing-time helt enkelt..!
 
God morgon, god morgon!
 
Provade nytt mellanmål idag, superogott! Kesella, kanel och ananas :)

Kommentera

Publiceras ej