Dagens träning avklarad :)

0kommentarer

Och det gick riktigt bra! Tungt som satan, helt galet vad mina lår fick jobba idag. Men det är rätt skönt när det väl blir så tungt för då känner man verkligen hur mycket man tar ut sig. Gör jag i och för sig annars också men när det blir såhär så känns det extra mycket.
Då jag hade ont i halsen imorse (igen..!) så sprang jag inte på löpbandet. Sa jag även att jag inte skulle göra igår men det gjorde jag och fick antagligen stå mitt kast nu imorse. Men körde på crosstrainingmaskinen och cyklade i högt tempo så det blev bra träning ändå. Ja, och så körde jag styrkan förstås.
 
På tal om någonting annat än träning så är det en helt underbar dag idag! Titta ut - det är inte ett moln på himlen och solen skiner. Hur fantastiskt är inte det? Härliga höst säger jag bara. Ska äta om en halvtimme, sen bär det av mot Nacka Bollhall för lite handbollstittande, första för den här säsongen. Ska bli kul! Ikväll blir det spelkväll hemma hos familjen, ska bli kul det också. Kanonlördag helt enkelt :)
 

Kommentera

Publiceras ej