Dag 3

0kommentarer

Idag kommer förmodligen vara den tyngsta dagen hittills, i alla fall om det blir som jag känner nu...
 
Har ingen träningsvärk än (konstigt?) mer än att det känns lite i triceps. Kanske är mer väldtränad än jag tror? För det har ingenting att göra med att jag inte skulle ta i tillräckligt när jag tränar för det gör jag verkligen, är helt slut efter passen varje gång. Men... igårkväll när jag kom hem mådde jag illa och hade ont i huvudet, visste inte vad det berodde på alls, det enda jag kunde tänka mig var att kroppen var utmattad och försökte anpassa sig efter min nya livsstil. Annars vette tusan vad det kan ha varit. Imorse när jag vaknde så mådde jag inte illa men var långt ifrån hungrig. Trots det var jag ju tvungen att trycka i mig frukost. Så nu sitter jag här och mår lite illa igen.
 
Är det verkligen såhär det ska vara? Ska jag behöva trycka i mig mat för att jag måste få i mig rätt kalorimängd och sedan sitta ett tag och må illa? Hoppas att det bara är nu i början som det är så och att kroppen vänjer sig illa kvickt! Ibland är jag rädd att jag ska kunna äta för mycket, om det ens är möjligt? Som att kroppen skulle "kasta ur sig" maten igen på något sätt. Äh, så ska jag inte tänka. Från och med nu blir det positiva tankar!

Kommentera

Publiceras ej