Vårruset 2012

2kommentarer

Så jäkla starkt jobbat tjejer, vi är bäst! Alla under 30 minuter, hur bra är inte det? :)
Jag är framför allt väldigt stolt över mig själv, jag som hatar att springa/löpträna/tävla stafett osv, jag sprang på 27.16 och det är över förväntan! Trodde inte jag skulle komma under halvtimmen men det gjorde jag. Stor klapp på axeln till mig!!! Att vi hade en supermysig picknick efteråt på fältet var världens största bonus i det läget!

Var däremot heeeelt slut när jag kom hem igår vid 22-snåret. Inte bara p.g.a. själva loppet utan vägen hem var det värsta. 18 000 galna kvinnor som ska på samma tunnelbana, ni hör ju själva att det bara kan sluta i katastrof! Alltså bestämde vi oss för att gå istället, så vi gick till Odenplan från Universitetet, en liten promenad på ca 45 minuter eller vad det tog. Skönt trots allt då vi fick upp värmen, inte behövde trängas med alla på tunnelbanan plus att vi fick gå och snacka av oss om allt möjligt och samtidigt gratulera varandra till en bra insats.

Trots min fasa över loppet så kommer jag troligtvis göra om det nästa år igen, eller antagligen gör vi om det allihopa så blir det som en liten årlig grej att se fram emot. Kul kul!
Jag, min dumma nöt, glömde såklart i allt virrvarr att fota och har därför inte en endaste bild att bjuda på. Eller, jo, den bilden som Frida tog på oss (tyvärr kom hon själv inte med på kortet men hon var snygg ändå, ba' så ni vet!).

Tack för en kul eftermiddag/kväll tjejer!


Självklart var jag tvungen att prata när kortet togs, därför ser jag lite halvknasig ut!

2 kommentarer

Anonym

30 May 2012 18:36

Haha.. jag skulle svara på det andra inlägget om drinkarna ;) När blir man bjuden??

Ellen

30 May 2012 22:02

Skriv inte anonymt, då vet jag ju inte vem du är :p

Men man vet aldrig när en inbjudan kan trilla ner i brevlådan ;)

Kommentera

Publiceras ej