Mmmmm!!

0kommentarer

Ibland är det bra att ha möten med leverantörer - framför allt när man får små goodiebags! Kaffe dricker jag däremot inte så det ska jag ge till någon vänlig själ men resten vill jag ha för mig själv ;)






Imorse åkte Ted med jobbet till Danmark och lämnade stackars mig ensam hemma, buhuu! Hur ska jag kunna överleva nu? Skämt åsido, klart att jag gör. Jag är en stor tjej som kan ta hand om mig själv, även fast det är lite halvläskigt att sova ensam faktiskt. Men ikväll ska jag för första gången träna på Friskis Lindhagen (pinsamt att jag inte har gått dit tidigare då det ligger 5 minuter ifrån mig!), och sedan tänkte jag sysselsätta mig med att stryka gårdagens tvätthög. Har en känsla av att det kommer ta ett tag...

Känner ni att ni vill underhålla mig på annat sätt så slå en pling och snacka lite skit eller kom över på en kopp kaffe! Ja, jag har kaffe hemma trots att jag inte dricker det ;)

Kommentera

Publiceras ej