Eurovision och tacomiddag

0kommentarer

Har precis sagt hejdå till Fanny som var över för att hålla mig sällskap i min ensamhet! Skämt åsido ;) Var så kul att träffa henne igen, blir alldeles för sällan. Illa, skärpning på oss båda!
Var i alla fall supermysigt, förutom att jag mer eller mindre förstörde middagen då jag egentligen skulle gjort tacogratäng men glömt köpa philadelphiaost så fick helt enkelt bli vanlig nachotallrik. Men det smakade bra trots allt så någonting rätt gjorde jag ju ;) Vi rörde dessutom ihop en grym efterrätt, med betoning på grym! Kesella citrus, krossade digestivekex och blåbär. Yummie! Halvläskigt att vi hittade ett blåbär i asken som var extremt stort, herregud, har aldrig sett ett så stort blåbär! Minst en centimeter i diameter, var tvungen att föreviga detta på bild för ingen skulle nog tro mig annars..
Efter det var det maaaassa skitsnack framför Eurovision där vi äntligen fick se Loreen klara sig vidare till finalen på lördag. Som om det skulle finnas något annat än final för oss? Hon är ju grym, hon levererar! GO SWEEEEDEEEN!!!

Nähäpp, dags att sova lite så jag orkar med morgondagen. Skönt att det är fredag, måste vara skönaste dagen av alla vardagar - närmast helgen alltså ;)




Mmmm, nachos!


Det muterade blåbäret t.v. jämfört med ett normalstort blåbär t.h.

Kommentera

Publiceras ej