Bra start på helgen

0kommentarer

Riktigt kul tjejkväll hos Sabrina igår kväll. Ni är alla så himla mysiga och gulliga :) Orkade däremot inte följa med ut efteråt, var alldeles för trött. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte tog mig ork att följa med men jag fick sova länge istället och det kan vara värt det trots allt..! Nästa gång ska jag försöka att sätta tröttheten åt sidan, sådant får komma senare när jag är gammal.

Har precis kommit hem från Kista Galleria där jag ääääntligen lyckades hitta den svarta långklänningen jag har letat efter! Det är svårt att hitta XS nu för tiden när alla, och då menar jag verkligen ALLA, handlar på H&M under sommarhalvåret, framför allt i H&M-butikerna i stan. Därför är det skönt att ha så nära till både stan och Kista så man kan välja lite. Hittade dessutom en riktigt söt mintgrön klänning och lyckan blev ÄNNU större p.g.a. detta. Så hittills har dagen börjat bra, håller tummarna att den fortsätter så :)

Lyckades inte få till några bra foton på klänningarna men det kommer nog någongång med tiden då jag kommer använda dem och på så vis kanske lyckas fastna på bild ;)



Kommentera

Publiceras ej