Wish me luck...

2kommentarer

Har fått en del pikar om att jag i ett inlägg skrev "beach 2012 här kommer jag" och sedan i nästa inlägg lägger jag upp en bild med en chokladkaka. Tilläggas till detta ska att jag inte har ätit upp den än, utan jag spar den till helgen - då har jag gett mig själv tillåtelse att äta lite onyttigt. Men från och med idag ska jag verkligen försöka att inte äta onyttigheter i veckorna och till veckorna räknas måndag-torsdag (fredagar blir svårt då vi har fredagsfika på jobbet och efter jobbet är det ju faktiskt helg!).

Så, önska mig lycka till istället, kan behövas - tro mig!

2 kommentarer

Jossan

06 Mar 2012 20:31

Ellen!!:) skit i vad folk kommenterar! Om du äter choklad mitt i veckan eller inte kan väl dom skita i!? Huvudsaken är att du vet :) Folk lägger sig för mycket i andras matvanor istället för att se till sina egna, tycker du inte? :P



puss

Ellen

07 Mar 2012 17:24

Thank you sweetie <3

Kommentera

Publiceras ej