Så var det fredag igen

0kommentarer

Även denna vecka gick fort. Väldigt fort faktiskt, trots att jag har varit själv i receptionen och har fått sysselsätta mig på bästa sätt. Tyvärr har jag inte haft mycket och göra men ändå har veckan på något sätt sprungit förbi. Kan det ha att göra med att jag har haft fullt upp på kvällarna? Troligtvis. Riktigt rolig vecka har det varit!

Måndag - middag à la moi med fina flickor
Tisdag - hockeykväll och middag med familjen
Onsdag - mat- och filmmys med Fanny
Torsdag - date med Bella + boxning med Linn


Ja, det har alltså hänt en hel del. Me like :)

Har ännu ingen aning om vad kvällen har att bjuda på så ser med spänning fram emot det. Samma sak gäller helgen. Är så skönt att inte ha någonting planerat utan bara kunna ta det som det kommer! Vet att jag ska gå på jakt efter en ny dator och har redan sett en som jag gillar - en rosa dessutom. Kan det bli bättre?! Ni som känner mig vet att jag gillar rosa och jag går naturligtvis inte bara efter utseendet när det gäller datorer, jag läste faktiskt om den först och insåg sedan att den fanns i rosa. Har aldrig haft en dator från Samsung innan men andra grejer därifrån, vågar man lita på att det är en bra dator..?


Bilder lånade från Elgiganten.se


Just det, jag försökte vara lite fredagsfin idag också. Blir på så mycket bättre humör när jag orkar ta mig tiden på morgonen att faktiskt välja något fint att sätta på mig. Framför allt på fredagar - då blir det tipp topp!

Kommentera

Publiceras ej