Make me beautiful

0kommentarer

Efter mycket lång väntan (närmare bestämt sedan förra sommaren!) tog jag mig äntligen i kragen och bokade en klipptid. Har verkligen bortprioriterat mitt hår men när tovorna letar sig fram varje gång jag tar på mig jackan, ja - då är det banne mig dags att göra något åt saken! Hade tid igår hos Rebecca och blev mycket nöjd med resultatet, tjohooo! Köpte även med mig lite volymprodukter som jag hoppas ska göra mirakel för mitt hår nu. Har hopplöst hår, bara rakt och platt och tråkigt så nu lägger jag all min tro till dessa produkter. Make me beautiful!

Hade därefter en mycket mysig kväll hos Carro (och Ronny, men han kom inte förrän senare). Så synd att man inte riktigt har tid att träffas överdrivet mycket längre p.g.a. jobb och massa annat. Måste man verkligen bli vuxen..?


@ Salong Systrarna Villarp



Produkterna som ska göra mirakel med mitt hår




Den osminkade sanningen - men ändå en bild på resultatet

Kommentera

Publiceras ej