Livet leker!

1kommentarer

Ville bara säga att jag älskar mitt liv just nu! Jag måste lära mig att glädjas åt detta tycker jag, är alldeles för sällan som jag verkligen inser hur bra jag mår. Största anledningarna är

- min pojkvän som älskar mig (right back at ya!)
- en helt underbar familj som alltid ställer upp i vårt och torrt (även Teds familj!)
- mina vänner kan vi inte ens börja diskutera för de är hur fantastiska som helst
- träningen har kommit igång ordentligt och även om resultaten inte visar sig alltför tydligt så känner jag att det är påväg
- jobbet är inte särskilt betungande just nu och hade precis ett utvecklingssamtal som gick super och fick mig på bättre humör
- våren är påväg med stormsteg och solen skiner varje dag utanför fönstret
- alla nya, fina vårkläder som finns överallt i alla butiker (framför allt alla roliga färger som värmer!)
- jag känner mig mer tillfreds med mig själv på ett sätt som inte riktigt går att förklara

Kommer säkert komma en liten dipp om ett tag men det är då jag kommer försöka plocka fram den här listan och återigen påminna mig själv om att vara lycklig. Love your life!!!


1 kommentarer

Mamma

15 Mar 2012 18:12

Underbart att höra,lilla gumman!! <3

Kommentera

Publiceras ej