Feeling good

0kommentarer

Åååh, det har verkligen varit en underbar helg! Har hänt saker hela tiden vilket har gjort helgen utnyttjad till fullo.

Teds pappa har bott hos oss fredag-söndag, mycket trevligt med lite skånskt släktbesök. Har hunnit med både middagar, spelande, shopping, fotbolls- och hockeytittande och mycket mer.

I lördags var jag som tidigare nämnt ute en liten runda vilket var riktigt lyckat! Älskar när kvällarna blir så lyckade :) Dessutom var det inte överdrivet mycket alkohol inblandat vilket kändes riktigt skönt att klara sig utan. Tack för i lördags alla ni som var med!

Under gårdagen var det både fotboll och handboll på schemat - DIF spelade träningsmatch på Stadshagens IP och syrrans lag spelade handboll i Nacka Bollhall. Sport på helgerna är mycket uppskattat från min sida och har man dessutom en sambo som är tokig i sport i alla möjliga kombinationer så är det bara postivt att jag själv hänger med.

Så för att summera - mycket bra helg! Dessvärre var jag sämre bakom kameran den här gången så har inga bilder att dela med mig av. Ska bli en reminder till kommande helger.


Kommentera

Publiceras ej