Vill ha!!

0kommentarer

Just det, har glömt att nämna här att jag ska börja plugga till hösten! Så underbart, hoppades verkligen att jag skulle komma in men oddsen var inte med mig då 260 personer hade sökt och de skulle ta in 30. Men jag kom in, jag kom iiiin!!! Löneadministratörsutbildning på FEI (Företagsekonomiska Institutet). Såååå nice! Har ingenting emot att bli pluggis igen då jag trivs i skolmiljön men det som svider är förstås att jag inte kommer ha samma inkomst längre. Håller tummarna att jag kan få jobba lite extra på helger och kvällar för att kunna överleva över huvudtaget ;)
 
Letar runt lite efter en datorväska till min nya laptop som jag köpte för ca 2 månader sedan, den där rosa jag visade förut? I alla fall, tänkte att jag skulle köpa en helt ny datorväska men så hittade jag det här "datorskyddet" för endast 140 kr och blev helt förälskad! Tänk dig att alltid ha med dig sommaren vart du än ska gå med din dator? Hur underbart är inte det?! Så jag tänkte att jag nog köper det och har min Adidasremväska som datorväska. Måste ju fungera bra, inte bara för att datorn får plats utan också för att man får plats med fler saker i den på en gång. Oh yes, happiness!
 

Kommentera

Publiceras ej