Skäms på mig - här är en uppdatering om de senaste dagarna..!

0kommentarer

Nej usch och fy vad dålig jag har varit på att uppdatera! Tar åt mig alla pikar om det, men till mitt försvar kan jag säga att det verkligen inte har hänt någonting i helgen förutom Carros examens/födelsedagsfest. Riktigt kul var det, mycket mysiga människor på plats och gott vin - perfekt lördagkväll. Tyvärr var det lite regn till och från under kvällen men alla fick plats bra ändå så jag klagar inte! Lyckades däremot inte få några bra bilder då jag glömt digitalkameran hemma och mobilen gav mig inte överdrivet bra bilder i det lite mörka ljuset men lyckades få en någorlunda bra bild på självaste huvudpersonen vid presentöppningen :)



I söndags hände ingenting förutom att Ted hade match - i spöregn! Hemska tanke men med ordentliga kläder begav jag mig ändå mot nacka IP för att se Sickla vinna över Vällingby. Eller, det var mot Vällingby väl? Nåja, väl på plats blev himlen bara mörkare och mörkare och vädret övergick rätt tidigt från lite duggren till totalt koasväder med extremregn som blötte ner varenda lite klädtrasa. Tyvärr pallade jag inte trycket utan lånade Bobbys bil och körde hem till kära familjen under tiden. Var hemma en timme och åkte sedan tillbaka för att se sista kvarten och trots lite tjafs, bråk och ett bortdömt mål i slutsekunderna lyckades Sickla ta hem segern med 2-1 :)



Igår kväll var jag och Linn äntligen på Zumba igen. Är svårt att hitta tider som passar bra nu såhär i veckorna och snart är det sommaruppehåll så det var tur att vi kom iväg igår. Dagen till ära var det Zumba Toning med sådana där roliga Toningsticks, ni vet de som låter som maraccas och är svart/gröna?



Kul och annorlunda träning i alla fall! Är inte säker på om vi kör det igen för man fick bara låna första gången och sedan måste man köpa egna för 180 kr. Känns rätt ovärt eftersom vi bara har klippkort 8 gånger till och troligtvis inte kör Toning varje gång. Men roligt var det i alla fall och jag trodde att jag skulle ha träningsvärk i armarna idag men icke! Känns lite grann i axlarna men inte mer än så. Ben och rumpa har däremot fått ta lite stryk men jag klagar inte, träningsvärk är skönt när det är lagom :)

Kommentera

Publiceras ej