Olivias student och min 24-årsdag!

0kommentarer

I fredags åkte jag och Ted till Ängelholm för att fira Olivia som tog studenten. Underbara, härliga, fantastiska studenten! Riktigt kul var det trots att regnet öste ner på oss när de sprang ut. Man what to do? Finns inga dåliga väder - bara dåliga kläder. Och ja, dåliga kläder var precis vad jag hade på mig. Tygskor i spöregn - score! Tur att jag hade klädombyte med mig :)
Har lagt upp ett album på facebook för de som är intresserade men här är några bilder;




















På lördagen var det MIN FÖDELSEDAAAAG, wohoooo!!! Tyvärr var jag korkad och glömde fota så har faktiskt nästan inga bilder att bjussa på... Men det var en riktigt bra dag, först brunch hos familjen och sedan på kvällen kom folk hem till oss och festade. Kul kul!


Brunch hos familjen


Två stolpskott påväg in till stan


Igår var jag, Fanny och Sophia på bio och såg Snowwhite and the huntsman, riktigt bra tycker jag! Man måste däremot ha lite fantasti för att tycka om den men det har ju jag så nemas problemas :)
På kvällen hade Ted match på Hammarbyhöjden, gick tyvärr inte hela vägen denna gången men det kommer fler chanser! Jag hade i alla fall mysigt i solen på läktaren!

Kommentera

Publiceras ej