Midsommar 2012

1kommentarer

Nu äntligen tänkte jag få ändan ur vagnen och uppdatera om helgen. Har varit helt fantastiskt underbart, vilka otroliga vänner jag har, ni är bäst i världen! Vädret var kanon med sol från klarblå himmel och alla var på topphumör. Lekarna blev riktigt lyckade och kommer troligtvis bli en repris på det senare i år. Maten smakade jättegott och med lite alkohol i kroppen blev allting helt plötsligt ännu roligare ;)
Här är en liten sammanfattning i bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Sofie

30 Jun 2012 12:18

JAg måste nog också köpa ett par stövlar... Var köpte du dina? Vilken färg blev det? :)

Svar: Jag köpte matta svarta på en affär här som heter Häst&Hund eller något sånt..? :p Men vill du ha Hunters finns det ju på Brandos vet jag :)
Ellen Ida Andersson

Kommentera

Publiceras ej