Familjehelg :)

0kommentarer

Den här helgen har varit hur mysig som helst! Började med fördrink och förrätt hos Nilsson/Bruzelius. Mycket goda drinkar, tycker det är grymt när man hittar på eget och så blir det så bra! Sedan fortsatte vi till Piren som ligger nere vid Kristinebergs hamn. Har ni inte varit där ännu rekommenderar jag er verkligen att gå dit. God mat och mycket mysig atmosfär och det bästa är att man kan sitta ute vid vattnet.
 
 
 
 
 
 
 
Detta åt jag - rimmad lax med dillslungad potatis och siklöjromsås. Massa tummar upp!
 
Igår morse åkte Ted till Ängelholm, måste passa på så mycket som möjligt under semestern förstås. Jag kunde däremot inte följa med - ÄNNU - utan måste stanna hemma och jobba en vecka till. Sen så!
Har umgåtts med familjen hela tiden, tycker om när det blir mycket kvalitetstid med familjen :) Var först i Kista galleria med Frida och sedan mötte Kajsa och Marcus upp oss där. Tyvärr blev det inte så mycket shopping som jag hade hoppats på men lyckades hitta ett sött linne och ett fantastiskt fint armband som jag har sneglat på i en månad och äntligen tog mig i kragen och köpte. Tyvärr inga bilder men tvivlar på att det dröjer innan det kommer ;)
Sov kvar här också, och vaknade upp till solsken och frukost i solen. Nåja, i alla fall en liiiten stund, sedan åkte jag och mamma till kyrkogården och hälsade på mormor som skulle ha fyllt 80 år idag. Stort grattis mormor, saknar dig!
 
 
 
Nu ska vi alldeles strax gå över till morbror Christer för att fira lille kusin Oliver som blir 8 år (imorgon, men bättre att fira på en helg!). Ska bli kul, lite för länge sedan jag träffade kusinerna. Där väntar paketöppning, fika och massa skitsnack. Love it!

Kommentera

Publiceras ej