Tjejmys

0kommentarer

Hade en riktigt rolig kväll igår! Mina fina flickor Carro, Mia, Linn och Elin kom över på middag och spanade in nya lyan och blev samtidigt bjudna på middag. Tänka sig - jag lyckades riktigt bra med att laga mat! Jag, som knappt kan någonting inom matlagning. Som sagt blev det lyckat (i alla fall om man bortser från att jag råkade bränna lite choklad i micron...) och de gick förhoppningsvis därifrån mätta och belåtna.

Fick ett spel av Mia (Draw) som vi körde, sjukt kul! Kan verkligen rekommendera dettat till alla där ute. Det är ett skissa-och-gissa-spel fast med lite grövre ord och det bästa är att få se hur folk ritar. Vi är nog alla överens om att vi var fruktansvärt dåliga på att rita men på något sätt lyckades vi ändå klara nästan alla ord. Skrattade extremt mycket så har nästan lite träningsvärk i magen idag men jag klagar inte :)




Chokladfondue, mmm...!

Kommentera

Publiceras ej