Taco & mello är en bra mix!

0kommentarer

Riktigt mysig dag har jag haft idag! Skönt att inte ha något planerat utan bara kunna ta dagen lite som den kommer. Så jag bestämde mig för att ta en liten sväng förbi Sickla köpkvarter och kolla in utbudet på handdukar, inredning och lite annat smått och gott.
Kom hem med 4 mysiga handdukar från Hemtex, sex st bokstöd från Granit och väl inne på Granit hittade jag en ny fin almanacka för 2012 (se bild). Lycka med andra ord! Tror att Granit är min nya favvoaffär för inredning, så grymt mycket fint det finns där! Har på känn att det blir lite fler besök dit inom kort...

Åkte förbi kära familjen och kollade på Lugi - Skuru som sändes på SVT men det var tyvärr intet någon vidare match för Skurus del. Förlust med 6 bollar. Bara att komma igen till nästa match!

Nu - tacos och melodifestivalen med älskling, inte mycket som slår detta! (vet att jag är supernördig men I don't care..!)

Kommentera

Publiceras ej