Sjuk, sjuk, sjuk

0kommentarer

Jaha, då var man sjuk igen. Har varit förkyld i över en månad och hade äntligen lyckats dra igång träningen igen men nu bestämde kroppen att det var dags för lite magsjuka, jag jublar! Finns väl inget värre? Förlorar pengar och kan i princip bara ligga i soffan och glo på tv. Jag är inte bitter...

Men helgen var super trots illamåendet! I lördags var det myskväll med Fanny och Melina med lite hemmagjord sushi. Grymt jobbat tjejer, 56 bitar på 3 personer - det var ingen slump att vi blev så mätta som vi blev! Framför allt inte eftersom vi tryckte i oss gino efteråt ;)
Igår var Carro här och spanade in lägenheten. Lilla sötnosen Tilda var såklart med och jag tror inte att jag någonsin sett en charmigare bebis. Oj oj vad underbar hon är! Det är svårt att slita ögonen ifrån henne när hon tittar på en och skrattar sådär härligt som bebisar gör.
Hann även med en middag med hemmagjord pizza hos Bobby och Sofia, nice! Kul att han flyttar upp snart :)

Nej, nu är det tillbaka till sängen som gäller. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentera

Publiceras ej