Lunchshopping

0kommentarer

Det var igår jag upptäckte hur fruktansvärt blek jag är under vintern! Ni som känner mig vet att jag är rätt blek även under andra årstider också men just nu är det så rått och kallt ute och då skulle man må bra av lite fuskbränna.
Alltså bestämde jag mig för att jag på lunchen idag skulle gå iväg till Apoteket och köpa ACO Sense&Care Sunkissed bodylotion. Tycker den är den bättre av brun-utan-sol-produkterna som finns och okej prisklass.

Efter det kunde jag ju naturligtvis inte motstå att gå iväg en liten sväng extra (då jag hade 25 min kvar på lunchen) och gick in på Gina Tricot i PK Huset. Är sällan inne på Gina längre, tycker tyvärr att deras sortiment har blivit sämre, men nu skulle jag ha ett par jeans och let's face it - Gina's jeans är faktiskt bra! Inte så bra som många andra men för 199 kr är jag mer än nöjd :) Hoppas de håller efter en tvätt bara..!
Såklart kunde jag inte låta bli att gå förbi deras träningsavdelning och hör och häpna - jag köpte faktiskt två grejer! Ett träningslinne och en VCT-jacka (?). Mycket mycket nöjd med dagens inköp!

Schnyggve eller..? ;)


  

Kommentera

Publiceras ej