Back on track

0kommentarer

Äntligen tillbaka till vardagen! Självklart har jag njutit till fullo av min "ledighet" (vilket innebar soffliggande framför TV:n hela dagarna) så jag ska inte klaga. Men det är skönt att ha någonting att göra om dagarna och dessutom tjänar jag pengar på det. Allting är alltså frid och fröjd för stunden! Bara hålla tummarna att det inte har hänt alltför mycket på jobbet så jag behöver jobba ihjäl mig för att komma ikapp men i skrivande stund verkar det lugnt. Skönt!

I övrigt så ska jag göra ett nytt tappert försök att dra igång träningen igen. Ikväll är det boxning som står på schemat med min kära Linn. För er som inte har provat på boxning så tycker jag verkligen att det är på tiden! Sjukt kul att bara få stå och mata slag på någon stackare som ska försöka hålla emot, men det är otroligt bra träning. Känns i varje muskel dagen efter så jag MÅSTE komma ihåg att stretcha ordentligt efteråt. Har en förmåga att glömma bort det dessvärre... Note to self!

Dags att arbeta vidare, här kan jag ju inte hänga på arbetstid ;)

Kommentera

Publiceras ej