Underbara måndag

0kommentarer

Hade en så mysig kväll igår med mina fina flickor från GIH. Så synd att vi inte hinner ses oftare, jag saknar ju er! Har så kul varje gång vi ses, ni är fantastiska
Lagade lite makaronilåda som man alltid fick förr på dagis, blev hur bra som helst. Tänk att jag klarar mig bättre och bättre i köket - helt otroligt. Jag är så stolt över mig själv!
Avslutade kvällen med att spela Draw, så fruktansvärt roligt spel. Skrattade så jag fick kramp i magen. För er som inte har spelat Draw rekommenderar jag er att prova på det. Du får ett ord som du ska rita och de andra spelarna ska gissa. Orden är naturligtvis inte vanliga ord utan helt sjuka ord såsom cp-kärring, bakiskåt, ladyboy och sektledare. Ja, ni hör ju själva hur kul det är att rita detta.
 
Nu är klockan kvart i tio och jag har redan hunnit genomföra dagens träningspass - spinning med Fanny på Sveavägen. Starkt jobbat! Grymt varmt och svettigt i salen, jag har nog aldrig svettats så mycket på ett träningspass, eller i alla fall inte på väldigt länge. Har hört att man är vältränad om man svettas mycket, undrar hur mycket detta egentligen stämmer? Kan inte påstå att jag är vältränad (än!) men är kanske inte heller i min sämsta form. Nåja, sammanfattningen är att morgonträning verkligen kan vara min grej!
 
 
Nu lite mys i soffan framför Vänner och sedan rullar jag iväg till Ektorp för att spendera dagen med fina Carro och hennes lilla sötnos!

Kommentera

Publiceras ej